نكونام Ùˆ شجاعي به استقبال ملي پوشان آمدند

 نكونام و شجاعي به استقبال ملي پوشان آمدند




 

 


نكونام و شجاعي به استقبال ملي پوشان آمدند


تاریخ : چهارشنبه ،
10 شهریور 1389

2 بازيکن ايراني باشگاه اوساسونا که زودتر خود را به چين رسانده بودند، به محض ورود کاروان ايران به جنجو به استقبال همبازيان خود آمدند.


تيم ملي فوتبال ايران که براي برگزاري يک ديدار دوستانه به کشور چين سفر کرده، شب گذشته وارد شهر جنجو مرکز ايالت هنان شد.

*جواد نکونام و مسعود شجاعي که پس از بازي هفته نخست فصل جديد لاليگا برابر آلمريا به چين پرواز کرده و زودتر از ساير نفرات به جنجو رسيده و در هتل مستقر شده بودند هنگام ورود ساير اعضاي تيم به استقبال آنها آمدند.

*کاروان تيم ملي پس از ورود به جنجو و پس از طي يک مسير 30 دقيقه اي با اتوبوس از فرودگاه، به هتل کراون پلازا که يکي از بهترين هتل هاي اين شهر و در جنب چند هتل بين المللي ديگر قرار دارد وارد شده و بلافاصله شام را صرف کرده و به اتاق هاي خود که از قبل هماهنگ شده بود رفتند تا خستگي اين سفر را از تن بدر کنند.

* بازيکنان امروز صبح نيز پس از صرف صبحانه به استراحت پرداختند و با رفتن به استخر و سالن بدنسازي سعي کردند خستگي‌شان به طورکامل رفع شود.

*تيم ملي بعد از ظهر امروز و ساعت 18:30 يک جلسه تمرين خواهد داشت و فردا نيز تمرينات خود را ادامه خواهد داد تا خود را براي بازي عصر جمعه برابر تيم ملي چين آماده کند.

* موقعيت شهر جنجو ايالت هنان که مرکز آن شهر جنجو است در شمال شرقي جمهوري خلق چين و نزديک درياي چين شرقي قرار دارد. وسعت اين استان 167 هزار کيلومتر مربع و جمعيت آن براساس آخرين سرشماري در سال 2007 بالغ بر 94 ميليون و 290 هزار نفر است. نام اين استان Henan از دو بخش تشکيل شده است. He به معناي رودخانه که منظور همان رودخانه معروف زرد است و Nan به معناي جنوب. بدين ترتيب معناي واژه Henan (جنوب رودخانه زرد) است. جنجو مرکز اين ايالت پرجمعيت ترين شهر اين استان است و از ديگر شهرهاي قابل ذکر هنان مي توان به کاي فنگ، لويانگ، شين شيانگ، آنيانگ، لو هه و شوچانگ اشاره کرد.
هواي شهر جنجو نسبتا گرم و شرجي و امروز ابري است.

* ديدار دوستانه تيم هاي ملي ايران و چين ساعت 19:30 روز جمعه به وقت محلي (16 به وقت ايران) در ورزشگاه اصلي شهر جنجو برگزار خواهد شد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل